luni, 11 aprilie 2011

Targul de joburi - pentru cei mai multi, o excursie de week-end

Am vizitat in week-end Targul de joburi.
Am urmarit multe elemente si iata cateva dintre opiniile mele.

Foarte multi vizitatori, inghesuiala si destul de mult haos. Nici un punct de informare unde sa te poti orienta in spatiu.
Dar mi-am zis ca e bine ca vad foarte multi oameni. Asta inseamna ca exista cerere foarte mare pe de o parte si pe de alta parte diversitatea oamenilor da un feedback foarte bun angajatorilor.

M-am dezumflat destul de repede observand ca:
1. foarte multi venisera in plimbare

2. am vazut multi oameni veniti inclusiv cu copiii. Oameni buni, la un targ de joburi nu va luati si copiii! Pentru ca impresionati, insa intr-un sens negativ.

3. din nou foarte multi venisera la "vanat" micile cadouri - pixuri, agende, bomboane etc.

4. si mai multi nu aveau nici macar un CV si la foarte multe standuri am auzit intrebarea: "ce joburi aveti disponibile?". Sa ne intelegem bine: la un targ de joburi tu, potential candidat mergi sa iti cauti un job dupa ce te-ai gandit bine ce tip de companie ti s-ar potrivi, in ce departament vrei sa lucrezi si ce nivel profesional ai. Si cand mergi la piata stii foarte bine, de acasa, ce anume cauti si de cati bani dispui. O astfel de intrebare nu face decat sa te descalifice.

5. mi-am aruncat ochii pe cateva CV-uri, peste umarul potentialilor candidati si, sincera sa fiu, ma bucur ca ne-a venit ideea de a infiinta Fabrica de Oameni.

Ma gandesc cu drag la cei care ne-au cautat si ne cauta. M-e greu sa-i numesc clienti. Mai degraba prieteni. Ei sunt adevaratii candidati. Si as indrazni sa spun ca ei sunt castigatorii. Pentru ca vor o schimbare in bine, pentru ca au inteles ca asumandu-si schimbarea o pot produce.

Muncim impreuna si ne bucuram de fiecare pas.

************


Ce va oferim?  
1. Servicii de analiza si redactare a cv-ului si scrisorii de intentie
2. Servicii de consultanta pentru pregatirea interviurilor: prezentare, abordarea intrebarilor, role play etc.
3. Introducerea candidatilor in bazele de date ale tuturor companiilor de recrutare 
4. Recomandarea candidatilor direct catre companiile interesate.
5. Baterii de teste 
6. Marketing si branding personal 
7. Cursuri de dezvoltare profesionala

8. Coaching, mentorship
9. Cursuri de dezvoltare personala 

10. Reorientare profesionala.
Preturi
  
Preturile sunt personalizate, in functie de necesitatile profesionale ale fiecaruia.
Daca sunteti interesati, trimiteti un mail la wikime.office@gmail.com si va vom contacta in cel mai scurt timp.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu